onsdag 27 augusti 2008

Från snedvriden till rakryggad.....

Var idag till chiropraktor Zedig och fick höft och bröstrygg justerad, till det bättre alltså. "Herregud, så sned du är, du håller ju på att falla åt sidan" sa han när han såg mig. Och det gjorde faktiskt lite ont också men han lovade att nu skulle det gå mycket lättare att andas på Tjejmilen. Härligt!!

Var ute igår på en 6 km fartlek och jag tyckte väl att jag hade bra fart bitvis, men grejen var att det kändes rejält i benen och direkt kom tanken - Så dåligt tränad jag är, jag kommer aldrig att orka en hel mil. Vad göra åt detta negativa tankesätt? Kanske ha lite lägre förväntningar på mig själv.

Och nu sa Susse att hon ska gå på Mamma Mia på Globen så jag blir ensam hela frdagkväll. Jag blev sur. 

Dags att tvätta träningskläder.

Inga kommentarer: