onsdag 1 april 2009

Första april

I dag har det blivit en tur direkt efter jobbet. Jag sprang i 55 minuter och det kändes rätt så bra. Nu så här efteråt känns det ju i benen. Insåg att det alldeles snart är dags för Broarna runt och det känns ju som jag inte har sprungit någonting, jag har ju nyss börjat. Men det är ju klart, man behöver ju inte springa det allra första broarna man kan ju hoppa över första gången och ta andra.

Snart måste jag ju ta och betala in resten av pengarna till Rodosresan, men jag måste erkänna att denna månad hade vi grymt mycket räkningar och andra utbetalningar. Men det kan inte hjälpas det, betala måste man ju om man vill få sig iväg. Den 27 maj drar vi, hela familjen en vecka till den grekiska ön. Det blir första gången som jag tar ledigt en längre period från jobbet. Tidigare har det rört sig om enstaka dagar.

Inga kommentarer: