tisdag 19 oktober 2010

En vecka...

... går så fort. I fredags hade vi fest på jobbet. Inledde med mixed badminton, vilket var riktigt skoj. Sedan blev det käk på skolan, knytkalas med en massa läckerheter och chokladprovning. Mmmmm... Gott. Musiktävling hann vi också med innan vi drog ner till något så patetiskt som Club 40!!! Visste inte ens att det fanns. Livemusik och disco i en prima mix. Jag var helt utsliten dagen efter. Tur att det är sällan man går ut.

I måndags fick Leo ett bra pass då M hopptränade honom. Jag vet inte vem som var mer slut, hon eller hästen. Men bra gick det. De är så duktiga.

En som kommer att vara slut idag är Ponte. Först jympa på skolan, sedan hockeyträning och nu badhuset:) Han kommer att sova gott vill jag lova.

Inget speciellt den här veckan, däremot nästa vecka blir det lite slitigare för då ska omdömena om åttorna in. Jobbigt!!

Hade tänkt åka till Ikea på lördag (gratisresa med facket) men jag tror jag ställer in. Blir kanske hockey istället om de spelar hemma.

Inga kommentarer: