söndag 1 maj 2011

Valborgsafton...

.... var ovanligt opretentiös men väldigt trevlig. Åtta vuxna och ett par barn runt en grillring utanför knuten grillandes korv, pinnbröd och marshmallows. Där vi var tills vi tyckte det blev för kallt. Söndagen har spenderats i stugan med lite räfsning, eldning och vedhuggning. Luften var riktigt kall men då solen tittade fram blev det skönt om man satt i lä.

I morgon ska Ponte till doktorn för att bli uppkollad innan han får astmamedicin. Sedan ska jag prova ett nytt koncept för mig; handla mat enligt Icas billiga veckan. Få se om det blir någon succé eller om barnen inte alls gillar det. Jag kan tycka att det vore skönt om det funkade eftersom det periodvis är sååå jobbigt att hitta på vad man ska äta. Det blir samma hela tiden.

Idag har jag dessutom varit ute och joggat. Runt hela byn. Duktiga mej!

Det här är min Snygg-Erik=D

Inga kommentarer: