söndag 19 december 2010

Lördagen.....

.. spenderades i ridhuset. Jag hade nämligen stalljour. Halv åtta var jag på plats för att utfodra och släppa upp ut ridskolans hästar. Sedan blev det mockning och fylla höpåsar. Duscha och hem vid halv två och sedan tillbaka vid kl 5 för intag och utfodring. Under tiden så red Maja Leo i hela gamla manegen. Passade på att galopp/kondisträna när de hade hela stället för sig själva. Lille Leo blev trött. Och jag var också helt slut.

I morse skickade vi Ponte till Arvidsjaur på match. Tack och lov så blev det buss i det här vädret. Kändes lite jobbigt att inte få följa med, men, men det går säkert bra utan mamma.

Äntligen är det snart dags för lov. Jag längtar verkligen, känner mig riktigt sliten. Vi jobbar måndag och måndagkväll (julfest för eleverna) och tisdag, men sedan är det vila som gäller. Skönt!

Inga kommentarer: