lördag 10 januari 2015

Snö, snö, snö.. ..

....överallt. Mycket snö på marken och massor med snö i luften på väg ner. Men idag var planen ett långpass med fartökning under 5 km. 

Så iväg for jag. Ganska mycket kläder och buffen som är en lifesaver. Jag tänkte att jag skulle springa kring centrum för där borde det vara plogat. Icke sa Nicke. 

Okej jag springer mot Kroksjön som i och för sig är tungt kuperad men man får mer nerför hem och jag kan springa i bilarnas däckspår. 
Älskar mina Icebugs mer och mer❤️

Slitsamt men jag tog mig till sågen och där skulle jag vända hem och min fartökning skulle börja.  Vänder mig om och får världens motvind i ansiktet. Inget att göra åt det bara att bita ihop och försöka öka farten. Och det gick faktiskt bra.  

Sammantaget är jag nöjd med passet men det tog hårt i benen och det var länge sedan jag längtade att få komma inomhus som idag. "Det som inte dödar dig gör dig starkare"?

Inga kommentarer: